torsdag 28. juni 2012

Snau, men skitt au

Billowingen ble kanskje litt snau, til tross for at jeg strikket den en god del lenger enn det som stod i oppskrifta! Jeg syntes derimot den så veldig vid ut så jeg felte flere ganger enn det som stod, det kunne jeg ha spart meg for... Jeg er nok ikke så høy og slank som jeg skulle ønske, hoho ;)


Men den er fullt brukandes, med en litt lang singlet under så fungerer den fin-fint! Liker genser'n veldig godt så det blir helt klart flere slike! Neste variant blir muligens i a-fasong... Vi får se!


Kreative Liselotte har strikket flere versjoner og jeg har, som vanlig, blitt inspirert av henne ;)










Mønster: Billowing


Størrelse: minste størrelsen, justerte litt på lengden og bredden


Garn: Blackhill ull&bomull


Farge: rullesten


Pinne: 3 og 4,5


Neste prosjekt er allerede på pinnene; en fargerik og spennende kjole til minstesnuppa! Her er en liten sniktitt:







- fru M -












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...