tirsdag 5. juni 2012

Nettbutikker

første bestilling fra Garnudsalg


Jeg har ikke fått testet mange nettbutikker ennå, ettersom jeg stort sett handler på (morgrethe), men litt nettshopping har det selvfølgelig blitt! Pickles er en favoritt med mange enkle og fine oppskrifter og spennende garn i lekre farger! De sender varene forholdsvis raskt og servicen er det ingenting å si på! Garnudsalg har et veldig bra utvalg og snille priser! De sender raskt og første gangen jeg bestilte fikk jeg med 8 nøster Blackhill høylandsull à 25 gram helt gratis. Sånt kan man like ;) Neste nettbutikk som skal testes ut er danske 123knit. De har et veldig bra utvalg og det er spesielt Arwetta Merino som skal prøves!

Har du noen nettbutikker du kan anbefale?

- fru M -

2 kommentarer:

  1. 123knit og strikkenett.no har jeg bestilt fra flere ganger. Snille priser og kjapp levering. Finfin blogg forresten!!
    :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar, Silje! Da blir det bestilling fra 123knit;) Jeg har forresten bestilt fra Nøstenett når jeg tenker meg om, de leverte dagen etter bestilling!:)

    fru M

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...