lørdag 9. juni 2012

Fine Fiona


Sanne Bjerregaard har veldig mange fine design og den første (og hittil eneste) modellen jeg har strikket fra henne er nydelige Fiona! Jeg falt med èn gang for denne nydelige toppen og etter å ha fått min første pakke fra Garnudsalg ble noe av Blackhill-garnet brukt på nettopp denne! Toppen strikkes ovenfra og ned og oppskriften er enkel å følge (jeg holdt på å gi opp hele prosjektet da jeg ikke fikk maskeantallet til å stemme en periode, men jeg fant til slutt ut at jeg hadde klart å skrive ut oppskrifta i svart/hvitt, ikke veldig smart når mønsteret er basert på fargekoder ifht den størrelsen man strikker! Jada! Meg og oppskrifter....)


Det passet perfekt med søte Snella & Petronella-knapper :)

Mønster: Fiona

Størrelse: 4 år

Garn: Blackhill høylandsull

Farge: Pecan

Pinne: 3 og 3,5

Jeg har også kjøpt oppskrift på Pebbles, gleder meg til å ta fatt på den!

- fru M -





1 kommentar:

  1. Bli med på give away på vår blogg!

    http://ullogsaker.blogspot.no/2012/06/give-away.html

    Ull og Saker

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...