tirsdag 5. juni 2012

...det strikkes og det strikkes!

Herlig med mammapermisjon, det koses og koses og koses - og strikkes! Jeg har snart strikket jevnt og trutt i et år. Strikkedilla`n kom egentlig da vi fant ut at lillesøster skulle komme! Problemet var bare at jeg  i k k e  kunne strikke! Det eneste jeg hadde fått unna meg på pinnene var 1 1/2 nøstebarnteppe fra Nøstebarn, en helt haug med kjøkkenkluter med rett og vrang - og et påbegynt kopphåndkle i tynt garn på pinne 2,5 med mønster. Og der forsvant strikkegleden i takt med maskene! (den forsvant ganske så sakte med andre ord...)

Men, når to likesinnede møtes på (Morgrethe) da gikk det som det måtte gå. Det ble lange samtaler rundt garn og pinner:

- "HAR du sett denna her!?!" 
- "SÅÅÅ fin a!!!" 
- "Ahhh, DEN skal jeg strikke!" 
- "JEG OG!"

Og sånn fortsatte det - og sånn er det! Jepp, sånn  e r  d e t  b a r e!

Min likesinnede leder på blogginnleggene ser jeg! :-)

Følg med, følg med, her håper vi det etterhvert kommer masse fint!
For å si det sånn: det er ikke  g a r n e t  det skal stå på...!

- Frøken B -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...