fredag 15. juni 2012

Alpaca-genser med rundfelling og m ø n s t e r

Vi snakker m y e mønster! Så det blir ei stund til neste gang jeg strikker mønster... Det får holde med striper! :) Jeg ble passe fornøyd med resultatet, jeg er som sagt ingen kløpper til å strikke mønster med flere farger, så det ble selvfølgelig for stramt, men heftig damping hjalp en del!





Mønster: Drops genser i Alpaca med korte ermer

Størrelse: S (jeg feiga ut etter 11 cm med vrangbord, skulle
                           egentlig være 12....)

Garn: Drops Alpaca

Farge: perlegrå, grønn/turkis mix og grågrønn mix (som i
       oppskriften)

Pinne: 2,5 og 3


Så nå er det bare å sette i gang med neste prosjekt, men hva skal man velge?? Listen er laaang og mulighetene mange! Det står mellom Billowing, rullegenser fra Nøstebarn og Still Light.... Eller kanskje jeg skal ta et mindre og raskere prosjekt? Hm, tror jeg får sove på det.....

- fru M-











2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...