fredag 4. mai 2012

Kick Off!



Om noen hadde sagt til meg at jeg kom til å lage en strikkeblogg hadde jeg aldri trodd dem! Jeg hadde vel egentlig ikke trodd dem hvis de sa jeg skulle bruke all min ledige tid på å strikke heller!;) Men her er jeg altså: med garn over hele huset, et titalls påbegynte (og uferdige) prosjekter og med et hode som tenker garn og oppskrifter 24/7 ;) Fort gjort!

Mye av "skylden" kan jeg legge på (morgrethe) Butikken til Grethe er rett og slett en drøm av garn, pinner, oppskrifter og inspirasjon! Og servicen er tipptopp! Det er en fryd å være der og jeg får abstinenser hvis det går for lang tid mellom hver gang (vi snakker dager....). Så er du i nærheten av Brumunddal anbefaler jeg deg virkelig å ta turen innom Grethe! Hun har også en del interiør og Oskar Sylte brus, nam nam! Vel verdt et besøk!

PS! (morgrethe) har egen Facebook-side

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...