torsdag 5. juli 2012

Ny kjole til vesla

Denne var både morsom og rask! Overrasket over at jeg skjønte mønsteret egentlig, tror jeg endelig har overvunnet min frykt for engelske oppskrifter!;)


Strikket i Sandnes Duo, ELSKER det garnet!


Mer detaljer kommer senere!



Mønster: Avas tunic

Størrelse: strikket etter størrelse 3 år, men jeg strikket en god lenger på bolen

Garn: Duo fra Sandnes

Farge: rosa (4515, denne fargen er utgått) og grå 5873

Pinne: 3,5 og 4


Det blir garantert flere slike kjoler!

- fru M -




5 kommentarer:

  1. Knallfin! Jeg digger chevronstripene som er i motebildet for tiden, og denne var jo midt i blinken!

    SvarSlett
  2. TAkk for at du ville feire sammen med meg!!!

    Nydelig kjole denne her, jeg måtte rett inn på ravelry å legge den i kø slik at jeg ikke glemmer den!!

    God helg!!

    SvarSlett
  3. Første gang jeg er innom denne bloggen, men det blir ikke den siste :-) Kjolen var superfin! Vil strikke!! Så mye strikkelyst, så lite tid... ;-)

    SvarSlett
  4. Henger litt etter, men måtte bare si at jeg ELSKET denne kjolen! Fikk veldig inspo til å strikke selv... :) Herved i min kø!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...